Retourneren

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Zoetemint heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar onderstaand adres:

Zoetemint
Hoogstraat 22a
6701BV Wageningen

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. Zoetemint staat erom bekend retourzendingen snel af te handelen.

Houd er rekening mee dat Zoetemint retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 14 werkdagen.

De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaald wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed.

Let op: de retourkosten (dit zijn de kosten die je betaald voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening! Een andere optie is ook om je bestelling kosteloos te retourneren in één van onze filialen in Wageningen.

Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je een andere maat of kleur? Dan kan je een nieuwe order plaatsen.

Heb je gebruikgemaakt van een kortingscode en deze code werkt niet meer? Dan kan je hier helaas geen gebruik meer van maken. Gelukkig hebben we vaker kortingsacties dus wees er dan snel bij!

Wat vervelend dat jouw bestelling niet klopt, dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen! Zorg ervoor dat wanneer je contact met ons opneemt je al je gegevens duidelijk doorgeeft, zo kunnen we je sneller helpen. Je mag een mailtje sturen naar info@zoetemint.nl of een WhatsApp bericht sturen naar 0629112591. Let op! Dit is een WhatsApp nummer, geen telefonische klantenservice!

Onze klantenservice is iedere werkdag geopend van 10:00 tot 22:00 uur. Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden en zoeken samen met je naar de beste oplossing!

Ja hoor, dat kan. Het risico hiervan is echter wel voor jezelf. Helaas komt het wel eens voor dat een brievenbuspakketje zoek raakt. Zonder track & trace code kunnen wij geen terugbetaling of vergoeding geven voor het vermiste pakketje.
Wij adviseren dan ook om jouw retourzending te versturen als pakketpost en jouw track & trace code goed te bewaren. Dit is je verzendbewijsje!