Vragen

Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Je ontvangt daarom altijd een mailtje zodra jouw pakket ons filiaal verlaat. Zo weet je precies wanneer jouw nieuwe aanwinst(en) onderweg zijn naar jou.

Gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties kan het echter voorkomen dat bestellingen één tot twee dagen later worden verzonden, hou hier dus rekening mee!

Wij leveren de bestellingen af bij een PostNL punt en worden dus verzonden via PostNL. We versturen de pakketten als standaard met een track & trace code. De code zullen wij dan ook netjes naar jou mailen, zodat jij jouw pakket kan volgen.

Van tijd tot tijd hebben wij acties met gratis verzendkosten. Tijdens deze acties worden de verzendkosten niet in rekening gebracht of van het totaalbedrag afgehaald door middel van het invoeren van een kortingscode. Het is je eigen verantwoordelijkheid om er op te letten welke methode er gebruikt wordt.

Het verschilt per product of een artikel terug op voorraad komt of niet. Indien je hiervan op de hoogte wilt worden gehouden raden wij aan om even een mail te sturen naar info@zoetemint.nl, beantwoorden van een mail kan tot 1 werkdag duren. De klantenservice is via de WhatsApp iedere werkdag geopend van 10:00 tot 22:00 uur. Hier krijg je antwoord binnen maximaal 1 uur.

Een bestelling is te volgen met de track & trace code. Deze code staat in de ‘Follow your Fashion’ mail die je ontvangt zodra wij de bestelling hebben afgeleverd bij het PostNL punt.

Zoetemint verzend standaard met PostNL en alleen onder de pakket optie van €6,95.
Bij orders boven de €50,- vervallen de verzendkosten.

Elk pakket wordt verzonden via PostNL. De standaard kosten zijn €6,95. Bij bestellingen vanaf €50,- rekenen wij geen verzendkosten.

Van tijd tot tijd hebben wij acties met gratis verzendkosten. Tijdens deze acties worden de verzendkosten niet in rekening gebracht of van het totaalbedrag afgehaald door middel van het invoeren van een kortingscode. Het is je eigen verantwoordelijkheid om er op te letten welke methode er gebruikt wordt.

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen. Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar info@zoetemint.nl of appje te sturen naar 0629112591. Vermeld hierin wel altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is. Zo kan de klantenservice jou zo snel mogelijk helpen!

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Zoetemint heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar onderstaand adres:

Zoetemint
Hoogstraat 22a
6701BV Wageningen

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. Zoetemint staat erom bekend retourzendingen snel af te handelen.

Houd er rekening mee dat Zoetemint retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 14 werkdagen.

De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaald wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed.

Let op: de retourkosten (dit zijn de kosten die je betaald voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening! Een andere optie is ook om je bestelling kosteloos te retourneren in één van onze filialen in Wageningen.

Wat vervelend dat jouw bestelling niet klopt, dit gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen! Zorg ervoor dat wanneer je contact met ons opneemt je al je gegevens duidelijk doorgeeft, zo kunnen we je sneller helpen. Je mag een mailtje sturen naar info@zoetemint.nl of een WhatsApp bericht sturen naar 0629112591. Let op! Dit is een WhatsApp nummer, geen telefonische klantenservice!

Onze klantenservice is iedere werkdag geopend van 10:00 tot 22:00 uur. Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden en zoeken samen met je naar de beste oplossing!

Bij Zoetemint kun je op dit moment alleen met iDeal betalen.
Wij zijn er mee bezig om de betalingsmogelijkheden uit te breiden.

Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar info@zoetemint.nl of een WhatsApp bericht naar 0629112591. Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je naam en bestelnummer. Onze klantenservice neemt jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken we samen naar een passende oplossing!

Zodra je al jouw favoriete items hebt gescoord in onze webshop en doorgaat naar je ‘winkelwagen’ of klikt bij de winkelwagen direct op ‘afrekenen’ verschijnt er een overzicht. Op de geopende pagina staat er duidelijk een tekst ‘kortingscode’ met daarbij een balk waar je jou geldige kortingscode kan invoeren. Voer de kortingscode in en de korting wordt verrekend.

Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes te gebruiken. Per bestelling kan er gebruikt worden gemaakt van één kortingscode.

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dient deze vóór het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Helaas is het niet mogelijk kortingscodes achteraf te verrekenen.

Let op! De meeste kortingscodes kunnen niet toegepast worden op sale artikelen. Echter komt het voor dat een kortingscode wel gebruikt kan worden bij een bestelling met sale items. Mocht je hier meer duidelijkheid over willen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 10:00 tot 22:00 uur.

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen na plaatsing. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je wel vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 10:00 tot 22:00 uur, via het e-mailadres: info@zoetemint.nl of via WhatsApp.

Na het plaatsen van je bestelling kan je zelf je adres niet meer wijzigen.

Wij proberen bij Zoetemint bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is alleen mogelijk wanneer de order nog niet is verwerkt in ons magazijn.

Heb je pas net je bestelling geplaatst en wil je het toch proberen, neem dan contact met ons op via het info@zoetemint.nl of 0629112591 en vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer & het door jouw gebruikte en gewenste adres.

Online shoppen bij Zoetemint is leuk & makkelijk! Wanneer je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op ‘in winkelmand’. Als je uitgeshopt bent, kun je de bestelling afronden door naar je winkelwagen te gaan en op ‘afrekenen’ te klikken. Op deze pagina kun je een geldige kortingscode invoeren, je adresgegevens en kun je kiezen om je pakket te laten verzenden of om zelf op te halen in ons filiaal in Wageningen, Hoogstraat 22a.
Ook kun je kiezen de bestelling naar een ander adres te sturen, dan het factuuradres, als je dit wenst.

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dient deze voor het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Helaas is het niet mogelijk kortingscodes achteraf te verrekenen.

Onder jou gegevens en het overzicht van je bestelling vind je de betaaloptie iDeal.
Kies hier jou bank en klik op ‘bestelling plaatsen’, en volg dan de verdere instructies op je scherm.

Yes! Je bestelling is gelukt en wordt nu met zorg ingepakt en klaargemaakt voor verzending.

*Bestelling die op werkdagen vóór 16:00 uur geplaats worden, worden diezelfde dag verzonden. Houd in het weekend en tijdens feestdagen rekening met een langere levertijd.

Op dit moment verstuurt Zoetemint alleen binnen Nederland.
Wij hopen dit in de toekomst uit te breiden.

Er gelden tijdens de sale iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens de sale rekening mee moet houden is het volgende:

– Tijdens de sale periode of lopende acties kan de verwerking en levering van je bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent, hou hier rekening mee!
– Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
– Het retourneren van sale items is uiteraard gewoon mogelijk, je krijgt dan je geld terug gestort.
– Korting op korting is niet mogelijk, dus helaas gelden kortingscodes niet op sale items.

Het is niet verplicht een account aan te maken als je wilt winkelen bij Zoetemint. Echter is het wel zo dat als je een account aanmaakt, het allemaal een stuk gemakkelijker wordt:

– Je kunt je volgende bestelling sneller plaatsen, omdat al je gegevens vanzelf worden ingevuld bij de checkout
– Je kunt jouw favoriete items bewaren in je verlanglijst; in je winkelmandje en verzenden maar!
– Je huidige en voorgaande bestellingen worden bijgehouden
– Je kunt je factuuradres en verzendadres wijzigen; lekker bezorgen op je werk